Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Jumaat, 13 Januari 2012

selamat hari lahir buat suami tercinta




"happy birthday to you .........happy birthday to you.........happy birthday to abang.......happy birthday to you......."

13 january 2012 genap la usia suamiku yang tercinta 34 tahun dengan ni aku ucapkan"selamat hari lahir yang ke 34 tahun buat suami tercinta .....alhamdulillah hubungan kami semakin penuh dengan kasih sayang dari bercinta,bertunang,berkahwin sampai lah ke hari ini

hmmm......... aku pon tak tau nak bagi hadiah apa kat cik suami rasanya tk da hadiah yang macam tahun-tahun sudah,tapi apa yang paling bermakna skrg ni adalah kehamilan permata hati kami,dah 5 bulan, ada lagi 4 bulan akan melihat dunia kehadiran nya akan menambahkan seri dan kebahagiaan  dalam rumahtangga kami.....itu lah hadiah yang terlalu berharga nilainya ..... :)

ucapan terakhir buat suami tercita semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,diberikan kebahagiaan hidup dan menjadi suami/daddy yang bertanggungjawab dan juga di harapkan semoga rumahtangga kita sentiasa dalam keadaan aman bahagia amin...........

selamat hari lahir abang ....me love you till the end.....mmuahhh!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan