Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Khamis, 12 Januari 2012

salam jumaat





salam jumaat buat semua pembaca blog aku bukan putri kayangan,hari jumaat,hari penghulu segala hari,esok aku cuti,rasa nya esok tk ke mana,ddk rmh je,tp tk th la kan,kot-kot ada hal yang tk dapat di elak kan :) sebenar nya,aku tk th nk citer pasal ape,emmm.......................jap aku fikir kan nak citer ape ya  haaa.................... aku dah th nk citer pasal ape,tentang dhia eh bukan tentang dhia lh,tentang aku,nk bt ape cerita pasal tentang dhia kan,dh memang semua orang tahu cerita tentang dhia,aku nk cerita tentang aku bukan tentang dhia,aku skrg ni dh mengandung anak pertama,dah masuk lima bulan,tp tk th lagi baby lelaki atau perempuan,aku belum scan lagi,aku dan encik suami memang nk anak lelaki tp kalau dapat anak perempuan pn kita orang  tk kisah,aku  terima je ape yang allah nak bg pada aku,aku bersyukur sangat-sangat dengan ape yang aku ada sekarang ni,sbb allah dh bagi aku baby dan aku rasa aku lah manusia yang paling bertuah,aku selalu terfikir bertapa bertuah nya aku berbanding dengan manusia lain,setiap manusia nasib nya tk sama,ada yang bernasib baik dan ada yang tk bernasib baik, pada manusia yang tk bernasib baik,aku harap tabah menghadapi dugaan  hidup yang mencabar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan