Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Ahad, 3 Julai 2011

tak kenal maka tak cinta

tarikh aku tk ingat la yang aku ingat tahun 2009 aku mengenali dia di majlis berbuka puasa,masa tu umur aku 23 tahun,aku seorang perempuan yg pemalu kot,tk cakap banyak,sepatah orang tnya,sepatah gak lh aku jawab,selebihnya aku hanya tersenyum :) ,selepas selesai berbuka puasa kita orang pn balik la,nak tunggu ape lg kan,emmm...........lama gak la aku dan dia tk berhubung dalam masa 7 bulan mungkin masa tu aku dan dia  sama2 bz dgn keja masing2 kot,aku berhubung balik dengan dia dalam bulan april tahun 2010,pertemuan kali kedua date kat ikea,sama gak aku tk banyak cakap,hanya lebih tersenyum :) daripada bercakap,sampai dia cakap kt aku dia silap ajak orang kuar ke?tp bila dia dh lama kenal aku baru la dia tahu aku bukan seorang pemalu tp seorang yang terlebih peramah hehehehe.......... :P ,sbb tu lah ada peribahasa melayu mengatakan tk kenal maka tk cinta,yup aku sangat suka dgn peribahasa tu,pertemuan aku dan dia bukan setakat ini sahaja lelaki itu adalah dia Nurfazley,pic yang kt bawah tu la dia.............. cerita ini akan bersambung.....................








Tiada ulasan:

Catat Ulasan