Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Isnin, 18 Julai 2011

sambungan tak kenal maka tak cinta




pertemuan demi pertemuan melahirkn bibit-bibit cinta di antara aku dan dia,tidak aku sangka dan tidak aku
duga akhir nya hadir lah sebuah cinta,bukan cinta monyet atau cinta buta,tp cinta adam dan hawa cam lagu misha omar lah pulak hehehe..........,bunga-bunga cinta aku dan dia berputik pada tarikh 1 may 2010




aku dan dia bercinta dalam 9 bulan,akhir nya aku dan dia mengambil keputusan untuk bertunang pada tarikh 4 february 2011 dan untuk mengeratkan lg silaturahim antara keluarga aku dan keluarga dia,aku dan dia bertunang dalam 3 bulan,biasa la........bila dah jadi tunang org,kena jaga diri ............hiasi peribadi :)





perkahwinan di tetapkan pada tarikh 4 jun 2011,pejam celik,pejam celik,masa yang di tunggu-tunggu pun dah tiba,aku dan dia diijabkabulkan,pada tarikh keramat aku dan dia pilih :)




akhirnya perkahwinan berlangsung dengan lancar dan gembira,aku dan dia syukur alhamdulillah semua nya dh selamat :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan