Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Isnin, 16 April 2012

7 bulan dah ada nama

Assalamualaikum.....................nak tahu tk?hari tu masa usia kandungan aku 7 bulan aku dah ada nama utk anak aku tau,tp aku tak ingat lak nk menulis dalam blog aku bukan putri kayangan,almaklumlah kan aku dh nk dapat anak sendiri rasa teruja sanggat-sangat,so sampai semuanya lupa nak cerita,ok berbalik pada tajuk cerita di atas 7 bulan dah ada nama untuk anak aku :) ................ :P tu la aku nk cerita bertapa terujanya aku nk dapat anak,aku nak nama kan anak aku RAYYAN HAZLEY AQASYAH BIN NURFAZLEY,rayyan bermaksud kepuasan;pintu syurga untuk orang yang berpuasa,hazley nama gabungan aku dn suami,aqasyah lak suami aku suka dgn nama tu,sebenarnya aku nk letak nama aqasya,tp suami aku tk suka nama tu sbb anak aku kan lelaki suami aku tak nak lah nama aqasya,aqasya sesuai untuk nama anak perempuan,bincang punya lah bincang,aku pun setuju la nama aqasyah,cuma kena tambah huruf h tu je bezanya kan :) so bila baby kita orang lahir tu la nama dia,aku dan suami berpakat nak panggil nama rayyan untuk nama samaran baby kita orang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan