Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Khamis, 23 Februari 2012

aku wanita yang terpilih


assalamualaikum.............salam pembuka bicara buat anda yang sudi membaca blog aku bukan putri kayangan,dah lama aku tk menulis blog,semenjak nk ada baby ni rasa semakin malas nk menulis blog,tk th lah pasal ape,mungkin faktor pembesaran baby bt aku malas nak menulis,nak duduk pn tak selesa,bercerita pasal baby,usia kandungan aku skrg ni dh masuk 7 bulan ada 2 bulan lg aku nak lahir kn baby ni,bila dh nk dekat hari bersalin ni macam-macam ada rasanya,rasa takut,suka,hiba dan terharu,tak sangka pn ada gak,macam iklan dalam astro macam-macam ada,rasa takut nk bersalin,rasa suka nk dapat anak sendiri,rasa hiba dan terharu sangat-sangat,9 bulan dalam kandungan aku,tak sangka sebab di usia umur aku 26 tahun aku dah ada anak sendiri,aku pn tk th nk bercerita camner bertapa gembira nya aku,wanita yang terpilih sahaja yang dapat merasa ape yang aku rasa skrg ni,bertapa besarnya kebesaranmu ya allah.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan