Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Khamis, 4 Ogos 2011

yahoo.............. nak balik kampung

yahoo...............esok,lusa ari sabtu dan ahad,office cuti,aku dan c,abg sayang bercadang nk balik kelate,aku rindu sangat pada keluarga tercinta,tak sabar rasanya nak balik jumpa emak,kakak,adik dan anak buah yang comel,tk lupa juga rindu pada buah melaka yang emak selalu buat untuk aku setiap kali menjelang puasa,sedap................aku suka sangat makan buah melaka,bila aku p bazaar ramadhan terlihat buah melaka mesti terkenangkan emak



p/s :-
        Emak tlg buat kn buah melaka untuk wani boleh? :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan