Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Khamis, 3 Mac 2011

rahsia & sifat wanita melalui unsur



angin 6 ogos 1986
* berterus terang,berminda aktif dan gemar mencari
kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan,
* berfikiran terbuka,mempunyai daya imaginasi dan inovatif,
bagi mereka segalanya boleh dicapai.
*bergaya ,tenang dan tidak cerewat serta menpunyai keinginan
semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling
bekerjasama bersungguh-sungguh.
*sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri
demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau
konflik.
*sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul,untuk
berkonfrantasi.
*kurang cenderunguntuk menyampaikan perasaan sebenar yang
terpadam dalam hati mereka.
*dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan