Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Isnin, 21 Februari 2011

hak cipta terpelihara

aku menulis,meluah dan mencatat bila aku rasa perlu sahaja,bagi aku ada perkara kita blh sharing dan ada perkara menjadi hak cipta terpelihara tk semua perkara dlm hidup kita,kita blh berkongsi dengan semua org yang kita kenal,kita sayang,kita percaya,mungkin org yang kita kenal,sayang,percaya tu.....baik pada pandangan mata kita,tp kita tk blh sangka dn tak blh duga,setiap org boleh berubah,so kita perlu berhati-hati je la dlm setiap perkara yang kita lalui dan tempuhi dlm hidup yang penuh mencabar ini


p/s:-
* jangan cepat dn mudah percaya kt org

Tiada ulasan:

Catat Ulasan