Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Selasa, 11 Januari 2011

cakap tk serupa bikin




 tu la berlagak sangat,cakap selalu meninggi diri dn nak memang je,salah diri sendiri tk nak mengaku dan tk nk terima,jangan ingat kau tu bagus sangat,tk pernah nak pikir perasaan org lain,bila dh cam ni baru nk merayu kt aku,tk payah la kau nk bt muka tangkap leleh kt aku,tk da nya aku kesihan kt kau,aku kena kasihan kn diri aku dl sebelum aku kasihan kt kau,kau kn anak org kaya cari la org lain penganti aku ape nak susah sangat kn :)

ps:-
* tu la lain kali jangan la berlagak sangat dan jangan pikir kita je yang bagus kn dh susah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan