Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Jumaat, 17 Disember 2010

radio bergerak





Assalamualaikum......... dh la aku tk masuk blog dn tk menulis kt blog aku ni,semenjak 2 menjak ni aku tk sihat sangat demam,dh 2 ari aku tk p opis tk larat nak bangung,ari ni dh rasa ok cikit dari dl semalam dn semalam,tp kn yg aku geram ni ada la makluk allah ni suka sangat citer pasal aku dan dia kt budak opis dia,masalah nya makluk allah tu p citer pasal aku kt radio bergerak,habis la satu bangunan th rahsia yg aku dn dia tk nk bg th lg kat budak2 opis,tp sekarang ni dh tk jd rahsia dh,aku rasa gemam,sakit hati dan sedih pn ada gak,bukan nya aku dn dia tk nk bg th,tp aku dan dia tengah tunggu masa yg sesuai nk cakap kt semua org

p/s:-
* kepada radio bergerak jangan la suka sebar citer pasal dia dan sy,sy tk suka dn sy tk perlu perkhidmatan  radio bergerak awk,so jgn la sibuk2 hal org, jaga hal diri sendiri sudah la

* slm kak........ dia bukan tk nk ckp dkt kak pasal dia dn sy,tp masa dan ketikanya blm sesuai untuk dia ckp dkt kak,kak...... wani nk ckp cikit blh......mungkin anak kak bukan jodoh dgn dia,kak......wani tk suka minum madu dn tk suka termkn hampedu,lg pn anak kak masih belajar dn muda lg,perjalanan hidup anak kak masih jauh dan byk lg anak kak kena tempuhi,lg pn anak kak dh ada bf so biar la anak kak dgn pilihan hati nya sendiri.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan