Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Rabu, 24 November 2010

20 November 2010



malam tidak berbau,tk ku sangka dn tk ku duga perkara ini akan berlaku kepada ku sendiri,selalu nya aku yg tengok kereta accident tp dh terbalik la pulak,aku lak yg accident,bercerita tentang accident,aku accident di jalan karak bentong,semasa kita ore hendak pulang ke kl,accident tu berlaku dlm kul 7.00 am,tp aku rasa kereta yg di pandu tu tak da la laju sangat,masa tu  kita ore tengah borak2 kosong pasal kereta inspira,tu la berangan punya pasal nk beli inspira,alik2 kereta yg di pandu lak bg masalah,duit pn melayang,inspira pn tk merasa,walapun dh lima hari aku masih trauma lg,kadang kala aku terasa takut nk naik kereta lg,aku harap perkara ini tak akan berlaku lagi ke atas ku,cukup lh hanya sekali sahaja seumur hidup ku mengalami keadaan cemas seperti itu,syukur alhamdulillah sangat2 kita ore selamat,cuma yg tk selamat nya kereta je yg kena masuk hospital
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan