Foto saya
aku di pangil WANI oleh keluarga,wanita biasa,yang ceria,kalau nak tahu tentang aku kenalah kenal aku dulu,bak kata orang tak kenal maka tak cinta :P menulis bila aku rasa ingin meluahkan,tak kisah tentang ape :)

Ahad, 17 Oktober 2010

hadiri pertunangan






ari jummat malam sabtu aku pergi ke janda  baik,tujuan ku datang ke janda baik utk menghadiri pertunangan spp ku,ke esok ari di bangsar utama,tiba lh ari yg di tunggu2 oleh kita ore,aku,adik aku,mcik,pcik,dn anak mcik aku 2 ore,yg p rombongan pertunangan tu,mcik aku surau aku yg pegang sirih junjung,kata nya ambil berkat mana lh th kot2,aku pegang sirih junjung tu nanti aku lak yg tunang,hehehehe......aku hanya gelak je la..... dn mengambil sirih junjung tu dr adik aku,berberape minit kemudian kita ore pn sampai  lh di kl,janji nk jumpa kt bangsar alih2 kita ore yg sesat entah kemana aku pn tk pasti sesat kt ner,terpaksa la spp aku dtg jumput kita ore,kita ore tunggu dlm 15minit spp aku pn sampai pastu kita ore pn p lh sama2 menuju ke bangsar utama sampai lh kami di sana,bermula lah pertunangan spp aku,syukur alhamdulillah pertunangan spp aku berjalan dgn lancar sekali,selesai pertunangan tu kita ore di jemput mkn,sesudah kita ore mkn ape lg kita ore pn blk la 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan